Kipas susah mati

Sunday, September 27, 2009

U all mmG beSt

sampai2 jer gombak...angkat brg and terus tido..sumpah mmg penat...maner tak sepanjang perjln nie penoh dgn gelak tawa jerk tak henti2...adeyhh....

bertolak pg dr rumah janji2 lepas subuh..heheheh risokan kesesakan jln raya almaklumlah hari ahad semua nak pulang ke destinasi masing2...lagi2 lepas2 rayer macamnie...tp biasalah klu dgn anak2 haji taha nie yg lepas subuh tu ckp jer tp semua tgh membungkang kat atas katil lg...ish..ish...

dah kul 9 lebih baru lah nampak sikit pergerakan and tindakan yg diambil....hahaha ader yg bagun tido,pegi mandi,siap2,sarapan...yg penting time tue aku baru jer bgn..dgn keadaan yg mamai aku g la gosok bju,mandi2,bersiap and terus g sarapan...hari ni makan nasi goreng besh!!(macam selalu la sbb aku nie tukang makan jer tak masak pg2 hehehe)

aku pown mula la raser sebak tiber2..tgk2 sekeliling rumah tkot2 ader brg yg tertinggal...aku dah nak balik...arggghhhhh!!!(dgrlah jeritan batien ku) dgn langkah yg tak beraper semangat aku pown bersalaman ngan ahli2 keluarga ku...sayu..~sayu hati ini makin sayu....rindu....terkenangkan desa permai.....

mula la perasaan yg tak best menyelubungi(crying) but the most important, aku dah tak boley nak patah balik ...aku ttp kena teruskan perjalanan aku ker destinasi yg dituju...so far perjalanan kami Alhamdulillah berjln dgn bek wlupon dgn macam2 kerenah dlm kereta tue..ader yg nak beli makan,kuar duet,nak singgah situ,singgah sini...riuhnyer macam nak pergi berkelah dgn ramai2 org padahal ader 5 org jer..hurm tp penoh jugak la kereta tue...hehhe

perjalanan diteruskan selepas semua hajat dah selesai...tak sampai pown setengah jam dah nak berhenti lagi...singgah diperhentian lanchang jap..korunk nie mmg klakar la padahal nak antar aku jer nie mcam nak pegi jln2...huhu tak per la aku paham korunk nie excited kan sbb tak penah lagi nak antar aku secara beramai2 hahahah jd kami pown makan2 and teruskan perjalanan lagik...

tak perla selagi boley tahan kena la tahan sbb jauh lagi nak cari perhentiaan yg berhampiran...hahaha yg klakar nyer lagik tetiber angah aku mgadu sakit perut..katernye nak ergh..ergh..haisy rasernyer baru jer lagi td kami berhenti.tnya jugak apsal tak jer dilepaskan hajat diperhentian td..katernyer malas nak menuggu..ramai sgt...hahaha
(angah boley tahan lagi ker tue??) hahaha

gelak besar kami...selepas semuanyer selesai kami pown teruskan perjalanan..
yg agak2 perjalanan kami hnya mengambil maser 2jam tp dah mmg terlajak abis sbb nak melayan karenah korunk semua..huhu~jd kitorg pown terpaksa la singgah diperhentian genting sempah..kesian tgk muka angah aku..dah tak tahan agaknyer..hahahaha

dah sampai gombak tak terus antar aku...diorg ajak g jaya jusco kat wangsa maju...anje aku kater nak beli baju..yelah takkan la antar aku ramai2 tak dpt barang..dah alang2 kan ape salahnyer nak g shoping jap bak kater pepatah alang2 menyeluk perkasam biar sampai ker pangkal lgn kan...tp nie aku raser tak sbb 1300pm dah.lamer nyer la shoping..nie boley diketegori kan tahap2 melampau..hehe

tak cukup lagi sbb brg yg dicari tak jumper..kitrg pon pegi plak ker tesco ampang..nampak nyer jalan dah mula sesak tp yg lagi sesak pikiran andak aku nie ha..sesak sbb tak jumper2 tesco...
nie pown dah tahap melampau..yg dishopping nyer brg2 basah dapur...haish tak kn la beli kat kl..nie dah tahap cipan melampau batasnyer..hahaha biasela anjang aku..mmg mcm tue..penoh la bonek kereta andak aku tue ngan barang2 dapur,telur,tembikai,mineral water,ayam,ikan..semua ader..huhuh~(macam2 ader)
kan dah ckp tak pyh la riso sagt anjang aku tahu jln mesti jumper nyer..hehe membeli belah la pula di tesco...hahaha sabar yer andak jap2 lagi nampak la tue..hehehe

1500pm..semua dah ngadu lapar..nak makan..yelah td pown kami makan pukul beraper kan...
lagi pown makan burger jer. biaserlah yg pergi2 nie semuanyer bujang(anak bini tinggal kat rumah) tp aku tak lapar jd nie lah waktunyer untuk menghantar aku pulang ker tempat aku b4 diorg pegi makan..jalan ker kl dah sesak teruk nasib lah kami lalu ker arah yg bertentgn tp sesak jugak...cikit la.hehehe

akhirnya sampailah ke destinasi yg dituju...wlupown hati aku tak rela tp aku terpaksa..yelah aku nie musaffir di aidilfitri ..heheh
kenalah relakan diri..pas salam2 ngan diorg diorg pown terus pulang ker rumh tp katernyer nak singgah masjid uia nak solat..hehehe nak merase jugak la..nak tgk besar ker kechi,chanteq ker tak...yg pentinrg aku baru jer berpisah ngan diorg...sebak lagi...hurm...

aku mula rase keseorgan tp aper2 pown thanks to u all..my lovely brothers...sebb sanggup nak antar adeq kesayangan korg(ha?? disayangi ker...ofcourse!!!)huhu
by the way korunk mmg best sbb korunk la abg yg terbaek in this world..cayalah!!!!


P/s:wat angah,andak,anjang and anjer i love u all babeh...


andak 1st driver,anjang 2nd driver..angah anjer and aku semstinyerlah penumpang...=)



thanks for reading !! do comment and LIKE :)

0 ngomelan berjela:

Post a Comment

Thanks | Love You !

Followers