Kipas susah mati

Friday, October 9, 2009

SedIH=(

Astghfirullah....kuat kan lah semangat aku and berikan kekuatan untuk aku mghadapi dugaan spt ini...sgguh benar aku tak berdaya lagi...aku dah jatuh wahai Maha Pencipta...jatuh kdlm sebuah hakikat yg mungkin tak dpt aku elakkan..aku tak dpt terima Ya Allah...kuatkanlah aku...

C.I.N.T.A

ia bukan semudah ejaan Abc..bukan juga semudah yg disangka...banyak pahit dr manis...bnyak sakit dr gembira..belum pown luka yg lalu sembuh Kau dtgkan lagi kesakitan yg amat sgt..knp entah aku mgadu bukan krn aku tak redha tp itulah hakikat yg aku kena terima..itulah kesakitan yg aku perlu hadapi

J.A.T.U.H
..aku dah jatuh..tersungkur dan tak mampu lagi untuk aku berdiri..entah knp rase berat sgt untuk bgun semula...lumpuh...aku dah kalah..kalah dlm mempertahankan cinta kita. .aku bukan lagi kuat..SAKIT...klu lah ader yg mendengar ingin aku jerit sekuatnyer...SSSAAAAAAKKKKKKIIIIIIIIITTTTTT!!!!!tp ia tak mampu untuk keluar..terbuku didalam hati...tolong la paham namun aku kini berada bersama dinding yg tak berkata ,lampu yg bisu dan juga kipas yg pekak....mampukah mereka memahami aku...

S.E.O.R.A.N.G
..aku sendirian tak berteman....~nangis~. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . (tak mampu lagi berkata) siapa yg nak paham aku...paham aper yg aku rase sekrg...knp dia jugak tak mampu memahami aku...knp begini kesudahan nya??knp?aku hanya mengharap kau memahami aku,mndgr luahan aku,merasai kesakitan aku..namun kau kelu tanpa bicara..mungkin kau salah memahami.mungkin juga salah mentafsir...

C.E.M.B.U.R.U

...itulah hakikatnya aku sgt mencemburui..cemburu dgn kehadiran dia kembali dlm hidupmu...cukuplah... kau hentikan sandiwara itu krn aku sudah mengetahui segalanya..klu benar kau masih sayang pd nya jujurlah pd ku krn ku tahu dr riak wajahmu,dr setiap kata2 yg keluar dr bibirmu...aku sudah mengetahui kebenarannya...

P.A.H.I.T
..pahit untk aku terima segalanya...pahit untuk aku telan kata2 nya...tp itulah yg seharusnya..madu sudah pown bertukar menjadi pahit...dan inilah hakikat sebenarnya..krn aku bukan lagi milik mu sebenarnya...tp ketahuilah aku sgt menyayangi mu..

lots of love:
insan terluka
thanks for reading !! do comment and LIKE :)

0 ngomelan berjela:

Post a Comment

Thanks | Love You !

Followers