Kipas susah mati

Tuesday, April 5, 2011

usop welcha pemenang sebenar abph??

yes! aku dah habis exam! hooray! dah boleh duduk depan lappy type entry. kau kau kau yang kat sana tu.jangan lah jeles.aku tau korang tak habis exam lagi kan? tak per chill oke! tak pun meh join aku ngadap lappy 24 jam. haha

bukan maen seronok jawab exam last tadi .90.99% aku tiru buku akta kat sebelah tu. selebihnya tu ayat aku sendiri lah . hebat tak?? sebab malam tadi punya pasal . semua case yang aku baca masuk tuptup otak aku blank! haiyyo aku tak ingat satu pun apa yang aku hafal.so apa guna dia bagi dua tiga buah buku akta atas meja kan.aku bukak , aku baca, aku salin. DONE! exam aku siap sekelip mata.* sekelip mata ayah kau.... satu jam yang pertama aku dok belek buku akta tu.cari case. orang laen dah start tulis.aku satu habuk pun tak.dah habis belek baru aku mula tulis. 4 soalan esey aku jawab dalam masa 2jam .kau ingat sempat?? terkapai2 aku. siap pengawas peperiksaan tu dah jeleng2 aku sebab aku tak henti tulis lagi walau masa dah tamat.tetapi sbb aku buat muka manja2 kucing aku.pengawas tu dengan rasa baek hati dan ikut rules mak tiri jiran sebelah rumah dia, dia bg aku drag masa sampai satu jam kot.*oke aku tipu.

aku rasa memang patut aku tak amik undang2 kat sini .kalau tak herm apa ntah jadi ngan hidup aku.dok menghapal akta2 jelah kan.so aku solute lah kau orang yang berjaya amik undang2 sampai habis.walau kau drag masa bertahun2 untuk habiskan pengajian undang2 kau uh.dah tepu dah otak aku ingat semua benda dalam buku tu. "nemo dat quod non habet" something like that la.aish pelik2 bunyi nya.ok.yang penting aku dah selamat jawab exam tadi.

so, buat lecturer yang tercinta semoga kau dipermudah2kan ketika menanda kertas jawapan tersebut.bagi markah lebih banyak eh! muaaah kahkahkah

ok2 ak nak sambung study, ada 4 lagi exam aku berderet lepas ni.tapi aku sangat gembira sbb hari ni hari last aku amik exam undang2 insyaAllah .*jangandokberanganexamkaudah habisharininyah ! wtffuuuuu....

btw tahniah buat pemenang ABPBH 2010.walau bukan usop welcha pemenang anugerah bintang paling popular malam gilang-gemilang tersebut, tetapi dia adalah pelakon yang berbakat dan layak2 untuk menang malam tu hahaha

ehsan google.

dan ini bakal pemenang ABPBH 2011
.
.
.

kalau setuju saya pemenang abpbh2011, sila angkat tangan macam saya...

"eh jgn perasan nyah! :D"

thanks for reading !! do comment and LIKE :)

4 comments:

  1. demmm!
    aku nak bengang dah.
    jgn kata dah habis teros, aku br second paper, mmg hangin la kann.
    hahaha.

    good luck next paper! jom lawan sapa habis dulu. wakaka

    ReplyDelete
  2. @AISHA INANIhahaah tu ar ..aku ni start lambat tapi terigin jerk nak habis awal hihih

    eh gewd luck too dear! hahaha

    ReplyDelete

Thanks | Love You !

Followers