Kipas susah mati

Tuesday, May 24, 2011

aku sangat tak faham dengan soalan ni!

oke entry straight to da point! kenapa lelaki suka tanya soalan dan cakap benda yang sama! "kau pandai masak tak??" "eh reti masak ker??" dan aku paling tak boleh terima hakikat bila ada yang cakap "setakat masak nasi, adeq aku pun pandai!" oke FINE! adeq kau jerlah pandai masak nasi kan.senang! pakai rice cooker jer.letak beras.letak air.siap! oiii ingat masak nasi tu senang?? nak kena sukat air taw.ingat boleh letak air suka suki kewwwwww?? oke !noob gila lah klu aku tak pandai masak nasi kan.

dan untuk memuaskan hati kau orang yang tanya aku tak henti2 dengan soalan yang sama dan juga untuk membuktikan aku ni pandai masak ! ,jom ar tengok resepi aku sedap ker tak sedap.
pandai ker tak pandai aku masak !

MEGGI GORENG SEDAP!

bahan-bahannya:
meggi goreng SEDAP 1 bungkus
air panas 1 mangkuk

cara-cara penyediaannya:
masukkan meggi goreng SEDAP ke dalam mangkuk yang disediakan.rendam dengan air panas selama beberapa minit.tapis kan air.dan gaul dengan bahan2 yang tersedia spt garam,kicap,minyak dan bawang kriak keriuk! SIAP!

ha amacam best tak resepi aku ??ringkas dan padat! klu cakap tak sedap lagi tak tahu lah kan.dah nama pun meggi goreng SEDAP. aku punchgunalan muka kau orang satu2 klu kata tak sedap!! ala tak payah nak terliur sangatlah kan.gambar ni aku google jer kot.har har har.

alfatihah untuk sahabat aku telurdibasuh. aku doakan semoga kau aman

thanks for reading !! do comment and LIKE :)

8 comments:

  1. pandainya ko masak.........
    MUAHAHAHHAHAHAHA!

    ReplyDelete
  2. wes! mantop wes!! hehe..sedap megi tuh~

    ReplyDelete
  3. haha.. sabo jela.. nmpak mcm mrah gila kot...

    ReplyDelete
  4. @AISHA INANIhahah boleyh jadi isteri orang tak??

    ReplyDelete
  5. @yaadahriahahah sbb tak suka dgn soalan tu hehe :D

    ReplyDelete
  6. waa. lepas ni boleh makan masakan ain :)

    ReplyDelete
  7. @Najihah.Faizah.Azamanhehe boleyh saja..meggi goreng sedap kan kan :) lagi klu untuk kamu ader special hih :D

    ReplyDelete

Thanks | Love You !

Followers