Kipas susah mati

Sunday, March 4, 2012

Selamat Hari Lahir



Alhamdulillah.hari ini genap umur saya 23 tahun. Mak saya dah boleh kawin ! HEHE Semoga hari ini dan seterusnya mendapat keredhaan Allah s.w.t dan keberkatan dariNya.. Di kesempatan ini, saya ingin mengucapkan terima kasih yang tidak terhingga kepada ibu tersayang Siti Ropeah Bt Ahmad yang mengandung, melahirkan, menyusukan dan membesarkan saya. terima kasih juga buat abah tersayang Mohamad Taha bin Siwok Ahmad yang menjadikan saya seorang juara , menjaga, serta melindungi saya sehingga saya mencapai umur ini. Saya sayang mak and abah ketat3. tidak lupa juga kepada abang3 dan kakak3 saya yg sentiasa melayan karenah saya. :) i love u oll so much ever and ever.

saya juga ingin mengucapkan terima kasih kepada kawan3 susah senang saya bersama, teman3 seperjuangan dan sahabat handai yang tak lupa dan sentiasa ingat untuk mengucapkan selamat untuk hari lahir saya .

tadah tangan cepat berdoa:

Semoga Norfarhal Ain Mohd Taha panjang umur, murah rezki, menjadi anak yg solehah, dapat suami soleh, anak2 soleh dan solehah, menjadi isteri yang solehah, ibu yang mithali serta mendapat keberkatan hidup dunia dan akhirat bertambah cantik dan comel . Amin :)

thanks for reading !! do comment and LIKE :)

0 ngomelan berjela:

Post a Comment

Thanks | Love You !

Followers