Kipas susah mati

Tuesday, August 14, 2012

Ding dang datang lagi




Assalamualaikum dan salam 1 Malaysia. entah tiba2 mood patriotik kemain nak datang ni. Aku syak sekarang dah masuk penggal akhir bulan ramadhan tapi engkorang perasan tak yang sebenarnya aku tak wish lagi Salam Ramadhan untuk semua? Aku bukan apa bizi dengan life baru aku yang sedang berpraktikum ni . hasfbacsjfnjaxmdnjax woi! kurang pahala puasa mengata aku. haha

kay2. tajuk entry aku hari ini "ding dang datang lagi" mungkin kurang bertepatan dengan ciri isi kandungan yang kat atas pasal ramadhan tu. aish dah macam iklan tora bagai dah. #eh takkan engkorang tak pernah dengar kot iklan femes zaman aku kecik3 lagi . haha ekcelli memang tak ada kaitan tajuk entry dan isi kandungan hari ini.cuma kesempatan ni memang aku nak ucapkan selamat berbuka puasa #eh sbb dah nak dekat waktu berbuka dah ni aku rasa LOL. hahaha jadi disebabkan memang aku dah jarang sangat ada masa nak menulis entry , SELAMAT HARI RAYA . MAAF ZAHIR DAN BATIN buat semua yang mengenali secara langsung atau tidak langsung .



raya raya raya raya raya raya raya raya raya raya raya raya raya raya raya

thanks for reading !! do comment and LIKE :)

0 ngomelan berjela:

Post a Comment

Thanks | Love You !

Followers