Kipas susah mati

Monday, May 17, 2010

Mari selongkar handbag teman2 wanita anda



macam biasa bila dah lama tak update belog aku nyer income money dari nuffnang ofcoz statik jer tak gerak2.haha belog walking pon dah giler2 kurang an.peminat pon semua dah lari..hahah k lah aku nak update belog idea dah ke laut.so aku just nak bgtau cikit kat kaum2 adam apa yang ada dlm handbag gurl korang an.ok perempuan ni suka giler shopping.orang giler pon tak sesuka itu.tu memang tak dinafikan sebab aku pon suka juga.yerlah, orang kata shopping ni satu therapy hahah betol ke??fakta or auta? tp bagi aku memang ia satu therapy coz kalau dah shopping hati aku happy giler semua masalah hilang sekelip mata huhu habis semua aku sapu.
.................................

kalau korang perasan lah kan kebanyakan gurlfrens korang,makcik2 korang,mak2 korang,adik or kakak korang ker kalau pergi shopping ker date ker handbag mesti nak semua besar2 .apa ntah yang diorang sumbat kat dalam bag uh .klu nak tahu tak jom kita check satu2.



1)wallet- wallet mahal duit tak ada tak per. apa guna bf pangkat dato' hahaha
2)handphone- dua tiga biji handphone letak dalam beg uh,satu untuk bf, satu untuk family,satu untuk client
3)make up- kewajipan bagi gurls macam aku.paling kurang ada bedak asas,lipice,n eyeliner.klu tak satu set alat makeup disumbat
4)kunci- kunci kereta,rumah and segala jenis kunci.mungkin juga kunci rumah jiran heheh
5)notebook- list barang nak beli,list bf,tarikh2 penting semua ada
6)pen- ofcoz la an..dah ada buku tak dak pen nak tulis dengan apa
7)tissue- ni pon penting jugak.in case kalau muka berpeluh2
8)perfume- nak jaga bau badan.klu dah tak mandi tu bau tak mandi juga la an huhu
9)losyen- kegunaan kalau badan tak selesa or melekit2
10)chewing gum- or segala jenis penghilang bau mulut
11)cottun bud- mungkin lah.ada masa free boleh gak nak korek2 telinga
12) minyak cap kapak-or segala jenis ubat lah
13)pencungkil gigi
14)pengikis kuku
16)ipod
17)pasport

dan segala macam benda yang laen..juga mungkin benda pelik2 juga anda akan temui..adeh dah macam poket doremon dah aku tengok heheh so jangan hairan lah segala benda yang korang perlukan ada dalam beg gurlfrens korang k..

p/s:ada sapa2 nak ajak aku g shoping tak??huh


thanks for reading !! do comment and LIKE :)

4 comments:

  1. ngeeee..biasany sy akn bw tissue,compact powder,eyeliner,blusher ngn lipbalm je..hik3..atm card,duit,nset,ic,gula2.lalalalala

    ReplyDelete
  2. tue macam baru sebahagian jer heheh

    ReplyDelete
  3. 1,2,7--> aku
    tp klo yg len2 tu xpernh bw plak..apehal nak bwak semua..klo blh pets kat rmh klo blh msk pon taram bawa skali p mn2..hihik^_^

    ReplyDelete
  4. @planktonhahah ouh ringkas dan padat.ekcelli tue jerk yg penting senanyer..hehehe

    betul2 klu muat semua nak summbat hihih

    ReplyDelete

Thanks | Love You !

Followers