Kipas susah mati

Saturday, July 17, 2010

Berikanlah aku cinta




"walau aku senyum bukan bererti, aku selalu bahagia dalam hati, ada yang tak ada di hati ini, dijiwa ini hampa...
ku bertemu sang adam di simpang hidupku, mungkin akan ada cerita cinta, namun ada sahaja cobaan hidup, seakan aku hina...
Tuhan..berikan lah aku cinta, untuk temani ku dalam sepi, tangkap aku dalam terangMu, biarkanlah aku punya cinta...
Tuhan..berikanlah aku cinta, aku juga berhak bahagia, berikan aku restu dan halalMu, Tuhan beri aku cinta ...."


p/s: T_T


thanks for reading !! do comment and LIKE :)

4 comments:

  1. Cinta tidak mungkin datang jika tidak dicari dan tidak mungkin dapat jika kita tidak memberi.

    bersabarlah

    ReplyDelete
  2. salam perkenalan^___^

    marilah ke blogshop saya

    Shawl and Belt

    ReplyDelete
  3. brikan ak jua cinta..

    tp aku bahagia wlupon cinta x bersambut

    ReplyDelete
  4. sujairi: maka carilah chenta itu :)

    sugar2: hihih chenta tak bersambut bhagia??boleyh bg tips neyh hihi

    ReplyDelete

Thanks | Love You !

Followers