Kipas susah mati

Sunday, March 20, 2011

saya penat! pinjamkan saya bahu...

hey dude! kau pernah rasa penat tak?? penat bukan sebab kau sibuk wat excercise panjat bukit broga kew atau kau penat belari atas runner wheel.its about your life.penat x terhingga, nak pikir keadaan sekeliling.pikir masalah kau,kawan kau,jiran sebelah rumah kau, boyfriends serta scandals2 kau,pikir pasal masalah belajar kau, kucing2 serta haiwan peliharaan di rumah kau, di rumah sebelah kau,atas bawah kiri kanan kau.YES! all about dat!

penat otak memenatkan seluruh jiwa dan raga.aku dah rasa macam baru balik dari pergi pertandingan lari pecut.kau orang pernah rasa tak?? a feeling of exhaustion..




giving up doesnt always mean that u r weak.sometimes it just mean u r strong enough to let go.

thanks for reading !! do comment and LIKE :)

12 comments:

  1. pernah. tapi saya carinya sendiri. so awak kena cari jugak. hidup jgn cepat givup :)

    ReplyDelete
  2. @Lulu Rahman saya perlu mencarinya. :) thanks dear!

    ReplyDelete
  3. pernah2!!! tula tandenye kite nih ckup kuat untuk menghadapi..=P,, p/s : tuan belog, sy nak pinjam kate2 kat dlm box atax tu eyhh...thankxx

    ReplyDelete
  4. senang2 tutup pc,tutup lampu,lompat atas katil tido xp

    ReplyDelete
  5. @'Muhammad Khairul Arif kah kah ..tidur mmg boleyh hilangkan penat.tapi klau bnyak tidur boleyh tambahkan berat hahah

    ReplyDelete
  6. salam,
    mengunjungi rakan2 blog;)
    slmt berkenalan,
    blog apisv2

    ReplyDelete
  7. kamu kuat, no worries.
    hidup mesti diteruskan. :D

    ReplyDelete

Thanks | Love You !

Followers