Kipas susah mati

Tuesday, March 8, 2011

Tenkiu berry much

for those yg telah mengewish secara langsung or tidak langsung dan yang sudi menyumbangkan lagu2 dengan suara2 u oll yang memang dah sedia sumbang untuk aku hahah OMG! OMG! aku dah 17 tahun kot.hahah tenGs lah banyak2 sbb ingat tarikh lahir aku.*wlupuntakdelahingatmanakan aku tahu tu semua kerja fb hahaha

oke! takper2 btw mmg seriyes s*** aku tak sempat nak update and luang masa ngan kawan2 aku sbb aku sangat sibuk minggu ni oke! so mintak maaf sgt kat sapa yang hajat tak kesampaian nak celeb aku nya hari ulangtahun :) yang ajak aku keluar ke apa tu.kebetulan yang teramat sgt minggu tu aku sibuk dengan pelbagai meeting and program.minggu ni sahaja ada 3 program serentak tapi aku terpaksa lah berkorban :( sorry gila2 k

buat insan yang tersayang.aku mmg syg kau ketat2.kau jadi org pertama yg wish kat aku an.wlupon malam tu kau tipu aku hidup2 hahah

kawan2 rapat, teman2 fb, yang aku perasan ada 200 plus plus yg wish aku kat fb.tengS k.yang lambat balas ucap terima kasih tu mmg mintak maaf sbb tak sempat nak balas.sapa2 call yang tak sempat aku nak angkat tu pun sorry banyak2 k.bukan tak nak angkat :( yg bg present indirect kpd aku sbb aku tak dak kat kolej pun tengS ar.

btw thanks lah untuk mereka2 yg ingat kehadiran aku .tenGs a lot babeh! aku shayang korang ketat2 :)

dan yang paling2 penting, aku nak ucapkan terima kasih yg teramat sangat buat mak aku yang tercinta sebab mengandungkan aku juga melahirkan aku. dan buat abahku yang telah menjadikan aku seorang juara antara mereka.terima kasih.i love both of u dems so much sbb membesarkan aku sehingga menjadi seorang manusia spt ini wlupon aku banyak tak dapat buat mereka bangga dengan aku.im really sorry mom n dad :(

time hari jumaat tu, kita ada call mak kita,borak2.mak kita tak ingat pun besday kita tapi kita tak kisah sbb memang mak n abh tak pernah ingat.bukan tak ingat tapi diorang buat2 lupa :) sweetkan.lagipun anak mak kan ramai.mana nak ingat satu2 kan tarikh.kadang2 mak and abahnya besday pun dorang tak ingat hehe.tapi time kite call tu, bila kita cakap kita dah umo 22 mak kita gelak je.dia kata kita dah besar.mak abah..orang mintak maaf sbb dah lama tak telefon.orang sibuk sangat2.memang salah orang pun tak call.tapi lagi rasa salah bila mak kita tanya kita tak balik ke minggu tu.mak orang mintak maaf .orang nak balik tapi orang sibuk.nnti orang balik k.* T.T

*mak abah! orang buat card ni time program hari tu.chumel tak T.T nak balik huwaaahh rinduu sangat2 dah ni ;(

dan tenGs juga buat ahli keluarga aku yang terchenta,abg2 and kakak2 aku sbb menerima aku sbg adekmu yang chumel ni lahir kat dunia.oke! n terima kasih sbb melayan karenah adekmu yg sweet2 ni kan hahah janji tahun ni hadiah lagi besar k :) hahah muah muah

tenkiu berry much to oll of u :) semoga apa yg didoakan kita sama2 perolehinya.

Ya Allah, aku mohon kepadamu,kau panjangkanlah umur ku,murahkan rezki ku dan semoga amalanku bertambah seiring bertambahnya umur ku .amin~

thanks for reading !! do comment and LIKE :)

2 comments:

  1. ain bila befday hg?
    tak perasan ler. grr~

    hepy belated befday wehh! heee.

    ReplyDelete
  2. @AISHA INANIhari jumaat ritu hahah :))

    btw tenGs :)

    ReplyDelete

Thanks | Love You !

Followers