Kipas susah mati

Monday, February 28, 2011

gua tempurung is coconut shell cave huhu

Venue: Of course lah Coconut shell cave,PERAK
Time: 830am-8pm
Date: 27/2/2011
Participation: student from KENMS
Organizer: BBA Council

pagi tu aku bangkit siap2 terus pergi gather kat tangga besar..sittt! dah lambat doe.semua orang tengah tunggu kitorang yg berjalan macam princess of the year.hahah membara kan jiwa korang sebab kitorang lambat. tapi kitorang lagi membara sbb ingatkan kitorang paling lambat.rupanya ada lagi.heh! kau ingat program ni mak bapak kau punya ker?? * tempiasdirisendiri. oke2! takper.iman kitorang memang tinggi. :)

macam kamu,kamu,kamu semua dah tahu, kita kan orang melayu dan janji pun melayu so bila dah janji pukul 8 gather + bertolak of course bertolak pukul 9 lebih kan.nak tak nak memang kena macam tu.*lagisekalimemangrulesnimakbapakkorangyangbuat. hahaha oke! dah aku nak tidur dalam bas.

bila aku terjaga,time tu ingat dah sampai.rupanya sampai kat hentian paloh kot??eh ada ker?buat2 ada je lah eh.dah mamai memang tak perasan pon.pergi buang segala apa yang patut and baru bergerak semula.

akhirnya, kitorang sampai dalam pukul 11 lebih kot.matahari memang dah terpacak kat atas kepala.memang terbaeklah stretching kat tengah2 panas.tak payah buat beria sangat.dah sakan dah berpeluh.huhu.pas dah selesai.pengembaraan pun bermula.bergerak ke dalam gua lebih kurang pukul 12 lebih :)

*Gua tempurung eh.tapi bila aku masuk, aku tak jumpa satu pun tempurung.tapi tapak kasut bnyak lah hahah :))


tiga jam dalam tu baru keluar.masuk dengan kering keluar je dah basah dari kepala sampai kaki.yang penting time kitorang pergi tu bukan waktu hujan. apa yang kitorang buat dalam tu?? haa itu yang korang tak tahu.hahah tapi memang best! series sittt kau husin.memang best.berbaloi ar kan.rugilah kalau korang tak pergi!

oke! btw sorry lah memang tak provide banyak gambar sbb perkara2 berikut:

1) camera mahal tak dibenarkan bawa
2) barang2 berharga tak boleh bawak masuk
3) actually camera pun tak ada harharhar

nak gambar meh cek kat fb aku Ain Asrar. tapi yang dah jadi kawan je lah yang boleh tengok sbb fb aku pervet eh silap private.harharhar

we share it together with lots of luv :)

credit to azimah sbb capture gambar yang santeq ni eh.sian kau sbb tak derk dalam gambar :)

btw try click link ni tengok another gambar2 activity kitorang kat sana :) also credit to him incik M Amirrurahim Amir Hassan.

thanks for reading !! do comment and LIKE :)

4 comments:

  1. dah penah pegi sini. memang siyesly best. antara gua perlu lawat di malaysia :)

    ReplyDelete
  2. gua tempurung perak?? mana wehh?
    asal aku tak tau pon.. hahahak!
    adoii.

    ReplyDelete
  3. @azizie.comyup yup :) tak rugi kalau pergi kali kedua heheh

    ReplyDelete
  4. @AISHA INANIsiyes ko tak tahu aisha??...belajar geografi tak?? hahaha :)) JK~

    ReplyDelete

Thanks | Love You !

Followers