Kipas susah mati

Thursday, April 15, 2010

Newbie

hahahah sudah genapnyer umor aku 2* tahun pada bulan lepas hahaha maka aku sudah layak untuk mengundi..hahahah menunaikan tanggujawab yg satu ini..haha actually aku tak lagi mendaftar..takper2 kan kan kan,, :) hahah tak per..slow slow..baru 2* tahun ngeee~ dua hari lepas aku telah memergikan diri aku ker Jabatan Pandaftaran Negara untuk mendaftar sijil nikah aku..huhuh... sudah kawin aku rupenya hahahah *gelak tak henti2.. bukan sbb aper happy sgt sbb dapat kawin dengan jejaka pilihan hati..*tengku edward aka fidzly tengku Ismail.Alhamdulillah...minggu lepas baru selesai majlis akad nikah.minggu nie jemputan ker majlis menyambut menantu di brunei darul salam..jemput2lha yer....sibuknya aku..sbb tulah belog pown tepaksa dibiarkan terkapai2 buat sementara waktu.. hahah ..aishhh tak sabar2 pula.... mengimbas kembali detik perkenalan kami yg sungguh singkat..kenal dua tiga hari jerk.. dia berkenan..dtg rumah n then masuk meminang..family aku setuju!! hahah terkejut beruk aku..beruk pown tak terkejut macam aku hahahha..yerlah diusia ku yg masih muda nie tak sangka pula yg parents aku sgt sporting kerana telah membenarkan aku untuk bina keluarga sendiri.haaa i love u oll yg support me babeh!! hahaha cepat kan..mana tak terkejut semua saudara mara aku..jiran tetangga.. orang2 kampung..tupp2 aku dah jadi isteri orang sekarang ..jadi kepada makcik2 pakcik2 yang kat luar sana yg telah berniat untuk menjadikan saya menantu pakcik makcik...mintak maaf lah aih..tak dapt den nak nolong nya..itulah dinamakan jodoh.pertemuan yang singkat n tak sempat nak bercinta lebeyh2..hahaha tp tak per..bercinta lepas kawin kan lagi manis ❤❤ yg penting direstui oleh keluarga..haahhaah ha nielah dia suami saya yg terchenta..kachark kan.. i luv u so much larlink..


hahaha sudah2 penat aku gelak guling2..tak dapat betol2 dapat berangan sudeyh hahaah.u ar so hensem n kachark man..hahaha i sgt gila2 kat u..Omaigosh!!haha dpt jugak la merawat hati aku yg tgh lara ni..hahha mana tak..penat2 jer aku melawa time nak amik gambar kat jabatan pendaftaran tue..tgok2..yg tukang amik gambar tue buleyh amik gambar aku senget..hampeh betol..rosak gambar ic baru aku.. majuk!! tak mou buat ic baru lg hahaha lepas nie tolong la yer..saper2 yang nak jadi fotoghraper nie...tak kisah la untuk lesen ker,gambar pasport ker or sekadar pengambil gambar jalanan *ahli keberet hahah ..plz..plz.plz..pergi kursus amik gambar dulu..rosak gambar i..menyampah!! nie dah dua kali kot jadi mcm nie..yg first tue time amik gambar untuk lesen..senget jugak..takkan u oll nak kata kepala i senget..owh tidak2!! gambar tue yg tak center.adoi..klu tak pandai amik gambar..tak payah amik..menyakitkan hati jer aku tgok..klu aku tau awal2 lagi aku dah bakar kedai korunk hahaha sekrg tgh menanti ic baru siap for one month lagi..so nie ic sementara i huaaaa.. macam pendatang sudeyh huhu




thanks for reading !! do comment and LIKE :)

3 comments:

Thanks | Love You !

Followers