Kipas susah mati

Sunday, January 2, 2011

azam baru!!

1st entry tahun baru wieee~ selalunya bila masuk tahun baru ni.azam nak kena baru.eh wajib ader azam baru ker?? kalau tak de??xboleh masuk tahun baru eh??bercakap pasal azam.aku tak pernah nak ada azam baru sbb azam aku yg lepas2 pon tak pernah nak capai lagi.ni nak buat azam baru pulak.nanti berlambak2 azam aku.siapa yg nak tolong tunaikan?jadi dari aku susah2 nak pikir azam baru aku baik aku reNEW jer azam aku tiap2 tahun. *azamnyerakusajerygtahunyah! macam reNew lesen :D

bila dah masuk tahun baru ni.mesti banyak perubahan yang nak dilakukan. nak ubah segala bagai jadi yang lebih baik kan.buat improvement gitu.tapi nak berubah pon biarlah dari yg kurang baik itu kepada yg lebih baik, yg kurang sopan itu kpd yg lebih sopan bak kata fasha sandha azam tahun baru 2011 supaya tak mahu seksi lagi. tak mahu terus or hanya mengurangkan keseksiannya itu hanya dia sahaja yg tahu ok.*aimalasnakkomenbanyak!!


apa2 pun azam baru kalian.harap kalian semua berjaya mencapai azam masing2. dapat apa yang anda mahukan ! ok

azam saya tahun ni nak kaya boleh?? siapa nak bagi saya kaya?? plz plz :D btw credit to kosmo on9 untuk pic fasha yg meletop gitew! * meletup ker?? ailagimeletupkot ;p

thanks for reading !! do comment and LIKE :)

12 comments:

  1. hehe.. taknak seksi macm fasha..tapi nak macam lisa surihani.. saya pon nak kaya juga.. yeay..!!

    http://neizalyez.blogspot.com/2011/01/3-sebab-mengapa-perlu-daftar-mengundi.html

    ReplyDelete
  2. @sazali yusofwah nak yg santeq2 ajer yerk :D moga kiter kayer sama2 k

    ReplyDelete
  3. buat lah yang terbaik untuk diri sendiri..itu yg penting :D

    ReplyDelete
  4. tak caya kate2 fasha sanda..hee

    ReplyDelete
  5. @Ujang9897hahaha terserah lah..kiter tunggu n lihat jerk lah

    hahaha mungkin ader betulnyer kater ujang :D

    ReplyDelete

Thanks | Love You !

Followers