Kipas susah mati

Wednesday, January 12, 2011

Kesibukan yang melampaui batas :)

huwaaa penat aih. beberapa hari yang agak lah buzy. minggu lepas sibuk dengan program association.buat AGM. besoknya, minum petang bersama dengan Dean untuk majlis Appreciation Day.sabtu dan ahad yang free pon tak berapa nak free sebab aku sibuk membungkang atas katil.ahad tu kalau ikotkan aku, ada training untuk table tennis USC tapi tangguh sampai malam sebabnya aku tergendala kat depoh tawing car sampai isya'. masalah jugak tu.

lepas zohor hari kejadian uh,cadangnya nak pergi melawat sahabat di HKL, hajat memang sangat kesampaian.pastu, pergi makan.bayangkan dengan perut lapar dari pagi sampai pukul 330 ptg.nak muntah dah aku tahan lapar dengan bau2 ubat kat hospital uh.dah selesai melantak cadangnya memang nak makan angin kejap.jln2 sambil nak bergosip2 dengan teman lama.taman tasik titiwangsa tempat utaman tapi malangnya parking tidak menunjukkan ada kekosongan maka beralih cadangan itu ke taman KLCC.pusing2, posing2 n balik!



nak dijadikan cerita, time tu memang nak kejar balik sebab tak solat asar lagi.tapi tup2 kereta hilang.alamak aih..cuak habis dah member aku neyh.mana tak nya.kereta tiba2 tak ada kat parking tuh.curi?? rupanya kena towing.bagus sangatlah.dari nak menjimatkan masa tapi terdrag plak.dah puas jalan kaki cari depoh tu.sumpah jauh nak mati.semput dah aku berjalan.jumpa lah akhirnya tempat per'sembunyian' kereta.pum pang pum pang ngan manager kat situ .tue dia kena bayar RM150.nak tak nak bayar lah kan.dari harga asal RM200.aku pon tarak mampu woiii.gila ke haper?? stakat towing dari persiaran KLCC tu tak adalah pakai minyak sangat. urgh =_=' sumpah aku marah gila.tak mou pergi KLCC lagi. menchik menchik menchik!.* kenapalah aku tak goda manager KLCC tu dulu.kalau tak mesti free sahaja.hahahaha. tunggulah aku cari sampai dapat dato' sham uh!.


balik pon dah memang lewat gila b**** punya.AJL 25 aku tak sempat nak tengok.melepas nak tengok persembahan abg aku faizal tahir.pastu kena terus pergi training table tennis..aiyyo badan sudah penat.training pon macam nak tak nak jer.lagi2 aku lah pemainnya, aku lah team manager nya.nak urus sana sini.isnin tu aku ada quiz OB.memang terbaik lah! tak baca sepatah haram pon.nasib dapat jawab. hahahaha

isnin petang, 520 pm dah ada match table tenis.kelas habis pukul 450 ptg.nasib hari tu balik awal tapi bekejar lah jugak nak pergi tournament tu.jalan kaki kot dari KENMS sampai amenah.lewat2 aku nasib ada kawan tolong uruskan hal pakaian ngan makanan.aku salin baju,solat2 terus pergi.lewat!!! nasib tak disqualify.

tournament sampai jam 1130pm.makan and then tertidur. dapat masuk quarter final dah kira bernasib baik dah.besok nya sambung lawan lagi.

petang tu kalau ikotkan memang tak ada kelas tapi tup2 lewat juga pergi tournament.hahaha masalah2.teman kawan pergi set untuk retest JPJ.macam2 berlaku.lambat lagi.=_=' ..memang agaknya dah tertulis aku lambat.takpa2. :) aku masih lagi boleh tersenyum walaupon kalah tournament.walaupon macam2 berlaku 2,3 hari lepas.yang penting semua ujian ni sbb Dia sayangkan aku,supaya aku tak lupa yg Dia ada walaupon aku susah bagai.

hari ni penatnya aku.kelas sampai petang, singgah pasar malam n sempat lagi g karok.haiyyo.pastu melepak depan lappy sampai sekarang! ok dah ngantuk .hahah akhirnya berjaya aku type satu entry hari nie.~dah menguap bagai dah ni.tidur dulu .caloh! pandang ke atas, tangan di dada. nite muah muah ! zzZzzzzzzzzz

p/s: bila masa aku nak focus untuk study dan untuk Dia =_='

thanks for reading !! do comment and LIKE :)

4 comments:

  1. laki tu muke die cm member aku name syafiq rosli.. die ke?

    ReplyDelete
  2. @ARC™ouh pelanduk dua serupa mungkin!! heheh
    tak lah.nama dia nik :)tak tahulah klu dia menyamar jerk depan aku hihih

    ReplyDelete
  3. gwa kalah jugak, gwa okk! wakakaa...

    hoi!

    ReplyDelete

Thanks | Love You !

Followers