Kipas susah mati

Sunday, March 7, 2010

Johore Part 2

wah dah lamer giler dah tak update belog... dah lamer tak sembang menyembang ngan rakan2 belog ku neyh.. heheh kat cinie aku nak menyambung kisah aku p reunion hari tuh..ingat tak??klu tak ingat uh buat2 ingat sudeyh..heheh "malam pertama" yg kitorg nak p tue kitorg sempat la CANDLE LITE DINNER kat kfc..kfc jer pown..heheh tp tue restron yg paling aku prefer berbanding fast food yg laen..urm bnyak la sebb nyer..tak dapat la aku nak nyatakan sekrg..klu nak tahu nnti aku wat entry yg khas okie..*oops terlebih sudeyh..hehe pastue dah tak der dah kisah menarik hahah besok nyer si ..... nie bawak aku p makan kat ..ha saper pernah pergi situ?? huhu time aku masuk restoren tue mmg la nampak biaser giler..takRESTORANT ZZ SUP TULANG der aper pown yg istimewa..klu stakat makan kat bawah pokok, kt kg aku pown mcm tue...tue lah org akan ckp biler nampak jer restoren tue..hey..hey...belum cuba belum tau k.. si... nie ckp mknan kat sini yg specialnyer..mee rebus tulang..namer tak lah glamour maner pown kan..tp sekali raser mmg la nak lagi.rupernyer2 restoren nie sgt lah femes sbb dah ramai dah artis2 yg dtg makan kat restoren nie klu singgah kat jb tue..barulah aku tahu alkisahnya..huhu kirenyer aku nie pown artis la jugak an..* oopsss..heheh


(mee rebus tulang)

(nasi lemak ayam)
pastue dah tghari kitorg pergi TAMAN MERDEKA..kat maner taman merdeka tuh??kat johor la..macam maner la aku nak discribe tempat tuh..aku pown first time pergi..heheh kat saner ader la activiti yg kitorg wat contohnyer suai kenal,makan,karok,bergambar.huhu tp yg best nyer makan la..sbb makan kat situ buffet..so makan jer aper yg ko nak..amik jer beraper bnyak yg nak di makan..huh layan2 karok jup pastue kitorg pown balik la

(kenangan di taman merdeka)
...tp tak lah balik terus..kitorg pergi CITY SQUARE.pergi tgok wayang..nak shoping almaklumlah kebanyakan kedai tutp..rayer cina la kater kan..so duit aku selamat sikit kat situ..hahah nak tahu kitorg tgok wayang aper??haha tunggu lah part seterunya okieh..heheh TUNGGUUUUU!!!


thanks for reading !! do comment and LIKE :)

0 ngomelan berjela:

Post a Comment

Thanks | Love You !

Followers