Kipas susah mati

Friday, February 11, 2011

aku sambut hari kekasih!

Erti cinta?meh aku tafsirkan erti cinta bagi aku.sambil2 dengar lagu kau ilhamku nyanyian Manbai ni boleh tahan lah mood nak menulis karangan panjang lebar.kalau malas nak baca sila segera klik butang X sekarang.Terima kasih. :)

ok.cinta yang aku tahu adalah kasih sayang.kasih sayang yang macam mana?? tu yang aku tak tahu hahah ala macam dalam lagu Allahyarham Tan Sri P.Ramle."berkorban apa sahaja,harta ataupun nyawa...lalal~"chop2 betul ker rasa cinta itu adalah untuk berkorban apa sahaja??

" sayang ai nak baju tu.murah jer.u sanggup tak belikan untuk ai.. herm RM300 jerk??plz" buat muka2 manja.

"boleh sayang.untuk u, ai sanggup belikan apa sahaja."

ooo...itu pasal la ada sesetengah homosephians zaman sekarang ni sanggup buat apa sahaja untuk orang yang di kasihinya.betul tak??yang kat atas tu satu contoh lah kan.mula2 minta baju, pastu handphone, tak cukup dengan itu mintak la macam2 lagi.bila dah rasa terhutang budi?? apa akan jadi??

ok2 aku bukan nak cerita pasal masalah2 yang dihadapi pencinta2 wanita or jejaka diluar sana.rasa macam dah muak.kalau cerita tapi tidak ada yang nak menyedarkan diri .herm tak tahu lah nak cakap kan. *alah nyah kau cakap macam kau tak pernah bercinta je kan??memang aku pernah bercinta,itu pasal aku berani bercerita.aku pernah alami perasaan yang sama.berada di awang-awangan.itu masa bahagia, bila tak bahagia?? aper cerita bai hahah macam korang jugak.tak ada beza pun ya pakcik n makcik sekalian.

walau bagaimana sekali pun, tak salah untuk berkorban apa sahaja untuk orang yang tersayang.asalkan kena pada tempat dah orangnya.macam pengorbanan anak terhadap ibubapa or pengorbanan terhadap agama,bangsa dan negara k.macam aku.ok.aku memang tak nafikan.aku sambut hari kekasih OK!aku tak malu untuk mengatakan itu! aku sambut hari kekasih.faham??hari ini hari kekasih Allah,kekasih semua umat Islam jua kekasih aku.Maulidur Rasul.dari aku sibuk2 amik tahu perihal dan mengingati hari valentine yang entah dari mana asal usul lebih baik aku mengingati Kekasih hati, Rasulullah s.a.w.Lebih banyak ganjaran dan kelebihan yang sudah pasti dijanjikanNya.

*credit to incik google tersayang.muaahh~

maka marilah sama2 berselawat ke atas junjungan besar nabi Muhammad S.A.W.semoga mendapat syafaat dan ganjaran di akhirat sana.Amin


salam maulidur Rasul :)tidur awal..besok bangun pagi.pergi perarakan :)

thanks for reading !! do comment and LIKE :)

4 comments:

Thanks | Love You !

Followers