Kipas susah mati

Monday, February 20, 2012

2nd session with voucher buku



menyahut seruan kerajaan bagi menggalakkan membaca, hari ini aku telah habis kan another 2 voucher buku satu malaysia yg bernilai RM100. see aku kan bagus. voucher tu aku beli untuk buku3 pelajaran tau. ha tu Managerial Accounting yang bernilai RM80 voucher tunai haha baki RM20 still aku guna beli benda3 yang merepek seperti fail, highlight, pen and buku tulis YEAH! sekarang baki tinggal RM50 . jap3 nak beli aper eh? dah nak masuk bulan 3 dah ni hehe kita tunggu edisi yang seterusnya.

btw waktu aku beli benda alah ni semua, aku ada jumpa satu mamat ni. berdiri betul3 sebelah aku. time aku tgh pilih3 pen, tiber3 dia letak balik 3 batang highlight. aku ingat dia pulang sebab terlebih amount tapi rupanya3 bila aku pandang dia dia cakap,

"ish nafsu ni nafsu"

KAHKAH cik abam! awak beli pakai voucher.tak luaknya voucher tu kalu beli tiga batang highlight. jgn risau nafsu membeli awak tu HIHIH



You’re gonna have a hard time ever being happy if you aren’t thankful for what you already have.

thanks for reading !! do comment and LIKE :)

0 ngomelan berjela:

Post a Comment

Thanks | Love You !

Followers