Kipas susah mati

Wednesday, February 8, 2012

kenapa hati itu bikin di sakiti




berkali aku memohon agar biarkan ia berlalu.namun makin kerap aku menyuruhnya pergi makin ia kembali menyakiti. itu bukan hak kamu.itu hak manusia lain.mungkin sebab dia public figure.aku ni manusia biasa.tak setanding itu bukan.jaraknya bagai bumi dengan pluto.mana bisa disamakan. namun ia tetap atas dasar planet yang sama.

acapkali aku buka page itu , acapkali itu hati ini bagai di robek! ouh hati. aku perlu kuat bukan. untuk terus hidup. bukan atas alasan hati itu sudah di sakiti. KUAT!

sememangnya bila aku sudah tidak kuat lagi, aku perlu undur diri.menyepi lagi.mencari dia yang setaraf diri ini. aku bukan public figure macam kau. !BUKAN! dan aku tetap tidak kuat untuk melawan nafsu cemburu itu. aku masih cemburu.

thanks for reading !! do comment and LIKE :)

2 comments:

Thanks | Love You !

Followers