Kipas susah mati

Wednesday, February 15, 2012

Novel yang ku terima

"oh ada nama"

pintu mahallah office di buka.

"akak, nak amik parcel ngan tag toilet" senyuman yang paling mahal ku ukir untuk akak yang bertugas dalam mahallah office.

"matric card, block berapa?no bilik?"bertubi3 soalan yang keluar.macam machinegun dah.

aku hulurkan matric card dgn penuh sopan. "block i, bilik ##."jawabku ringkas

"tag tak ada.dah ada yang datang amik tadi kot?"

ok .niat baik aku tu terlupus. "saya amik parcel lah kak"

beberapa minit.aku dihulurkan sebungkus parcel yg agak berat dan tebal jugaklah.lalu barang tersebut terus di masukkan dalam beg.dan menuju pulang ke bilik sambil menikmati milo ais di dalam tin dan meredah hujan.entah kenapa aku sekarang edicted gila dgn milo.tapi klu milo yg buat sendiri tu tak plak.sebab tak best.aku tak pandai buat air milo sebenarnya #sekian

parcel di ambil dari beg.melihat sampul yang tertulis.aku tersenyum.dah agak siapa yang memberi.srap,srap, sraaappp.kertas minyak yang membalut parcel tu aku koyak.punya tak sabar.masih berbalut.kali ni di balut dgn kertas pembalut hadiah.aku bukak cara sopan gila.tak bagi koyak sikit pun.sayang HEHE



tadaaa.2 buah novel hasil karya anis ayuni dengan nazurah aisyah. CINTA YANG KU RASA dan MELUR BUNGA IVY.i like it so much! heyh thanks eh :) awak tahu saya suka baca novel .sekarang saya dah ada 3 koleksi novel yang awak bagi.menambahkan lagi koleksi novel saya. YEAH3!

Remember that life's best lessons are usually learned at the worst times and from the worst mistakes.

thanks for reading !! do comment and LIKE :)

2 comments:

Thanks | Love You !

Followers